Welcome to Eight Forums

Status
Not open for further replies.
Bonjour, j'ai un problème avec windows 8, suite à une micro coupure, l'ordi ne fait que s'éteindre et se rallumer en boucle, la touche F8 ne répond pas et l'erreur noté est : 0xc00002e3, que dois je faire car j'ai oubliè de faire une sauvegarde du windows 8, merci

Bonjour et Bienvenue sur huit Forums, veuillez noter l'est un site de langue anglaise et tous les messages doivent être en anglais ou avoir une traduction en anglais postée avec eux.

Bonjour, j'ai un problème avec windows 8, suite à une micro coupure, l'ordi ne fait que s'éteindre et se rallumer en boucle, la touche F8 ne répond pas et l'erreur noté est : 0xc00002e3, que dois je faire car j'ai oubliè de faire une sauvegarde du windows 8, merci

Bonjour et Bienvenue sur huit Forums, veuillez noter l'est un site de langue anglaise et tous les messages doivent être en anglais ou avoir une traduction en anglais postée avec eux.

Bonjour et bienvenue sur EigntForums Ual Rugby!
En plus de conseil depuis Z3r010, s'il vous plait créez un nouveau discussion dans le sous-forum impliqué avec ton ploblème.:)

English:
Hello and welcome to the EightForums,
As addition to Z3r010's advice, please create a new thread in the respective subforum for your problem.

Nommy

Welcome to Eight Forums ual rugby.

I was going to say that! ;)

A Guy

He said "the ladies of this forum are so smart"

I said "what an insightful comment, thanks for sharing it"

He said "No probs mate :)"

A Guy ;)

Hi all,
Been a member for a short while so thought I would pop in here and say hello

Some might think I am mad, I have been a OS X user for the last 6 years, but got tempted back to the Windows side by Windows 8, I love the OS, a nice mix of classic look and the new tiled interface.

Enjoying reading the topics about the new windows, whether they are positive or negative towards it

Welcome to Windows EightForums, paulsalter. It's good to have you aboard. :)

It's a like it or dislike it kind of OS. Personally I think it's a refreshing change.

Status
Not open for further replies.
Back